bancuri, glume, imagini, video, fun, bancuri online, bancuri tari, imagini haioase, videoclipuri haioase, distractie online Pe HaiSaRadem.ro vei gasi bancuri, glume, imagini, video, fun, bancuri online, bancuri tari, imagini haioase, videoclipuri haioase, distractie online. Nu ne crede pe cuvant, intra pe HaiSaRadem.ro ca sa te convingi.

LABORATOR ASOCIAT SANOTEST

~laborator analize medicale~
Acreditat RENAR pentru implementarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 15189 (certificat de acreditare numarul LM 279 din 02.11.2009 - reacreditat 2015)

 

 

ANALIZA MASURARII SI MONITORIZARII SATISFACTIEI CLIENTILOR SEM. II 2017

1. Esantionul clienti - medici (18 chestionare) : dupa cum urmeaza:

Criteriul/nr. chestionare X calificativ

Nr. chest. X f. mutumit (5)

Nr. chest. X mutumit (4)
Nr. chest. X satisfacator (3)
Nr. chest. X nemultumit (2)
Punctaj final/ indice de satisfactie/ criteriu (4)
I.Calitatea serviciului
I.1
16 x 5 = 80
2 x 4 = 8
0 x 3 = 0
0 x 2 = 0
88/4.88
I.2
18 x 5 = 90
0 x 4 = 0
0 x 3 = 0
0 x 2 = 0
90/5.00
I.3
17 x 5 = 85
1 x 4 = 4
0 x 3 = 0
0 x 2 = 0
89/4.94
II.Comunicarea cu clientul
II.1
18 x 5 = 90
0 x 4 = 0
0 x 3 = 0
0 x 2 = 0
90/5.00
II.2
16 x 5 = 80
2 x 4 = 8
0 x 3 = 0
0 x 2 = 0
88/4.88
II.3
18 x 5 = 90
0 x 4 = 0
0 x 3 = 0
0 x 2 = 0
90/5.00
II.4
15 x 5 = 75
0 x 4 = 0
3 x 3 = 9
0 x 2 = 0
84/4.66
II.5
17 x 5 = 85
1 x 4 = 4
0 x 3 = 0
0 x 2 = 0
89/4.94
Indice de satisfactie mediu pe client = 4.9125

1. Esantionul clienti - pacienti persoane fizice (14 chestionare) : dupa cum urmeaza:

Criteriul/nr. chestionare X calificativ

Nr. chest. X f. mutumit (5)

Nr. chest. X mutumit (4)
Nr. chest. X satisfacator (3)
Nr. chest. X nemultumit (2)
Punctaj final/ indice de satisfactie/ criteriu (4)
I.Calitatea serviciului
I.1
11 x 5 = 55
3 x 4 = 12
0 x 3 = 0
0 x 2 = 0
67/4.78
I.2
14 x 5 = 70
0 x 4 = 0
0 x 3 = 0
0 x 2 = 0
70/5.00
I.3
9 x 5 = 45
5 x 4 = 20
0 x 3 = 0
0 x 2 = 0
65/4.64
II.Comunicarea cu clientul
II.1
12 x 5 = 60
2 x 4 = 8
0 x 3 = 0
0 x 2 = 0
68/4.85
II.2
12 x 5 = 60
2 x 4 = 8
0 x 3 = 0
0 x 2 = 0
68/4.85
II.3
14 x 5 = 70
0 x 4 = 0
0 x 3 = 0
0 x 2 = 0
70/5.00
II.4
14 x 5 = 70
0 x 4 = 0
3 x 3 = 9
0 x 2 = 0
70/5.00
II.5
14 x 5 = 70
1 x 4 = 4
0 x 3 = 0
0 x 2 = 0
70/5.00
Indice de satisfactie mediu pe client = 4.890

CHESTIONAR DE EVALUARE A NIVELULUI DE SATISAFACTIE A CLIENTULUI:

I. Calitatea serviciului:

1. Cat de multumit sunteti de calitatea serviciilor noastre?

Foarte multumit
Multumit
Satisfacator
Nemultumit

2. Corespund serviciile laboratorului cu asteptarile/cerintele dumneavoastra?

Da
Nu

3. Cum apreciati performantele serviciilor pana in prezent?

Foarte bune
Bune
Nesatisfacatoare

II. Comunicarea cu clientul:

1. Cum apreciati primirea la Laboratorul de analize medicale Sanotest?

Foarte buna
Buna
Satisfacator
Nesatisfacatoare

2. Cum apreciati modul de tratare a problemelor pe care le-ati ridicat?

Foarte buna
Buna
Satisfacator
Nesatisfacator

3. Serviciul solicitat s-a efectuat la data si ora stabilita?

Da
Nu

4. Aveti acum o problema in legatura cu domeniul de activitate al Laboratorului de analize medicale Sanotest, care trebuie rezolvata urgent?

Da
Nu

5. Cum evaluati comunicarea distre dumneavoastra si personalul laboratorului?

Foarte buna
Buna
Satisfacatoare
Nesatisfacatoare

Comentarii sau recomandari:

Nume si prenume:








NOI SUNTEM GARANTIA SANATATII TALE !